repatriËringsgarantie

GOGO brengt je thuis!

RepatriËringsgarantie 

Wij zorgen dat je weer veilig thuiskomt

De veiligheid van onze gasten is onze hoogste prioriteit. Als je bij GOGO een vakantie boekt (reis+verblijf), word je automatisch gedekt door onze repatriëringsgarantie. Mocht het reisadvies tijdens jouw verblijf van positief naar negatief wijzigen, zorgen wij voor een veilige terugreis naar huis.

Hoe werkt het?
We bespreken samen de aanpak op basis van de beschikbare informatie en de situatie op je bestemming. Wanneer een onmiddellijke terugkeer de beste optie is, regelen we dat. Mocht je de vakantie in alle veiligheid voort kunnen zetten, helpen wij je hier uiteraard ook graag mee.

Voorwaarden
Alle voorwaarden vind je onderaan deze pagina.

Hoe werkt de repatriËringsgarantie?

  1. Home
  2. repatrieringsgarantie

Voorwaarden repatriëringsgarantie

• De repatriëringsgarantie houdt in dat GOGO een alternatieve terugvlucht of busreis regelt als je niet meer met je oorspronkelijke vlucht of busreis kunt terugkeren. GOGO brengt geen extra kosten in rekening voor de nieuwe vlucht of busreis.

• Naast de wettelijke verplichting om repatriëring en hulp en bijstand te verlenen, is deze garantie ook van toepassing op persoonlijke omstandigheden die normaal voor je eigen rekening zijn, terwijl je vakantie normaal kan worden uitgevoerd. b.v. als u ziek wordt, niet kunt terugkeren vanwege symptomen of als je onverwacht in quarantaine wordt geplaatst.

• De kosten voor een langer verblijf, medische kosten of andere extra kosten worden niet vergoed door GOGO. Behalve wanneer deze kosten het gevolg zijn van onvermijdelijke en buitengewone omstandigheden die ervoor zorgen dat de reiziger niet op tijd kan terugkeren naar de plaats van vertrek (vergoeding van max. 3 dagen). Kijk daarom wat je verzekering dekt.

• Je moet een pakketreis hebben geboekt bij een van de merken van Sunweb Group GmbH, inclusief een vlucht of busreis om recht te hebben op onze repatriëringsgarantie.

• Dit moeten nieuwe ontwikkeling ter plaatse zijn die verband houden met het COVID-19-virus (of maatregelen die ertegen zijn genomen) die niet bestonden op het moment van je vertrek.

• De data waarop de repatriëring zal plaatsvinden, worden gecommuniceerd via een GOGO-vertegenwoordiger of e-mail.

• De repatriëring vindt plaats in overleg. Je kunt geen specifieke tijd aanvragen. Maar we houden rekening met je voorkeur.

• Je dient onze instructies en die van de (lokale) autoriteiten op te volgen. Het is mogelijk dat de terugreis pas na enige tijd kan plaatsvinden.

• Uiteindelijk zul je de door ons aangedragen oplossing moeten accepteren; er is beperkte ruimte voor maatwerk of persoonlijke wensen. Het kan voorkomen dat je van of naar een andere luchthaven vliegt en eventueel met een andere luchtvaartmaatschappij.

• Het is mogelijk dat een reisgezelschap op verschillende vluchten naar huis wordt gebracht.

• De garantie is niet van toepassing bij overlijden. Dit moet worden geregeld via een reisverzekering en / of het ministerie en de lokale autoriteiten.

• Het is de verantwoordelijkheid van de gast als hij / zij de repatriëringsvlucht mist. GOGO betaalt je niet terug als je jouw repatriëringsvlucht mist.

• De transfer naar de luchthaven is alleen inbegrepen als deze in de originele verpakking zat.

• De garantie geldt voor zonvakanties met een vertrekdatum tot 30 september 2020


• De voorwaarden van de garantie kunnen worden aangepast aan de ontwikkelingen in de reisbranche. GOGO heeft het recht om de promotie op elk moment te stoppen en / of te wijzigen. Controleer daarom altijd de op dat moment geldende voorwaarden op het moment van boeking.